Életmód program
  Linkek / Letöltés
  Kérdezz - felelek
 
 
 
 
 
 
 
 
2017. november 24. Péntek  ·  Eddigi látogatók: 56,445  ·  Online: 24
Regisztrálj!
Általános regisztráció vagy jelentkezés az
"Új szokások kialakítása" programra.
Bejelentkezés
Felhasználónév
Jelszó
Hírlevél feliratkozás
 
Fórum
Kérlek tekintsd meg a fórumot, amennyiben szeretnél hozzászólni jelentkezz be vagy regisztrálj!

Keresés
Kérdezz - Felelek  
     
 
Kérdéseid esetén fordulj hozzám bizalommal, az alábbi űrlap kitöltésével választ kaphatsz rájuk.
 
     
 
Név:*
E-mail:
Üzenet:*
#3 Név: Gábor 2016-02-26 11:39:35
Jó napot.Szeretnek egy 20-25 kilótól megszabadulni.Egy ėtrendet szeretnék kérni ha lehetsėges.A mostani súlyom 125 és 100kg környékére szeretnek lemenni.Fontos volna olyan étrend amit a munkahelyemen is be tudnak tartani mivel 12 órás müszakban dolgozom.Két nap dolgozom és két nap szünetem van.Válaszát elöre is köszönöm.
Kedves Gábor!
Fontos lenne tudni, hogy milyen munkát végzel, mert az alapanyagcsere kiszámításához erre szükség van!
Plusz még a magasságodra, súlyodra, mozogsz-e valamit?
De elküldöm a linket ahol Te is kiszámíthatod! Aztán várom válaszod!
Szép napokat kívánok, üdvözlettel: Ági

http://www.fogyas.info/alapanyagcsere-kalkulator_alapanyagcsere-kiszamitasa_bmr-kalkulator.php

#2 Név: zsanika 2013-07-03 12:21:27
20 kg-ot szeretnék lefogyni pár hónap alatt kérlek irj nekem egy étrendet hogy mit ehetek és mit nem nagyon fontos lenne :( köszönöm az e-mail cimemre üdv zsanika
Kedves Zsanett!
Szívesen segítek!
Viszont jó lenne tudni rólad egy s mást!
A 20 kiló fogyást egészségesen kb. 4-5 hónap alatt tudod megcsinálni.
Nézd meg a honlapomon a "programomat", és azzal és a segítségemmel még könnyebben meg tudjuk csinálni.
http://www.mindenamifogyokura.hu/hun/menu.php?id=14
Remélem még jelentkezel, minden jót kívánok, üdv: Ági

Ha most kezdesz új életet, nem kell drasztikus fogyókúrába fognod.
A biztos fogyás receptje: csökkentsd 1500 kalória alá a bevitelt, ezen belül táplálkozz kiegyensúlyozottan, és mozogj egy kicsit: az eredmény garantált.

A jó öreg kalóriaszámolós módszer mindig beválik, aztán már csak arra kell figyelni, hogy meg is tartsd a súlyod. Nem árt, ha eszközölsz kisebb változtatásokat az életmódodban - például iktasd be a rendszeres edzést -, és akkor biztosan tartós lesz az eredmény.

Miből mennyit?

Fehérje:
A csökkentett kalóriatartalmú diéta során arányaiban egy kicsit több fehérjét kell fogyasztani, mint egyébként. A fehérjétől érzed magad jóllakottnak, és létfontosságú összetevője a szervezet működésének. A teljes energia bevitel körülbelül húsz százalékát kell, hogy adja a fehérjéből származó energia, tehát az 1500 kalóriás diétában 300 kalóriát - ez 75 gramm tiszta fehérje.

Zsiradék:
Ennek a mennyiségét viszont csökkenteni kell a fogyáshoz, de nem szabad teljes mértékben kiiktatni. Fogyassz minél több finomítatlan növényi olajat, és a halfélékből is hasznos zsiradékokhoz juthatsz. A napi energia bevitel húsz százalékát ne haladja meg a zsiradékokból származó energia, ez maximum 33 gramm zsiradékot jelent naponta.

Szénhidrát:
A maradék hatvan százalék kalóriát a szénhidrátok adják. Egy 1500 kalóriás nap esetén ez 225 gramm szénhidrátból származik, aminek különösen fontos a minősége. Mindenképpen kerüld a cukrokat, és minél több rostos ételt fogyassz. Igyekezz sok zöldséget és gyümölcsöt, valamint teljes kiőrlésű gabonából készült ételeket fogyasztani. Kerüld a finomlisztből készült pékárukat, és édesíts inkább mézzel - a mesterséges édesítőszerek károsak, és némelyik növeli az étvágyat.

Mintaétrend
1. nap
Reggeli: egy pohár zsírszegény citromos joghurt, negyed csésze bogyós gyümölcs.
Ebéd: teljes kiőrlésű zsemle, zöldségsaláta babból, káposztából, brokkoliból, karfiolból, sárgarépából, egy teáskanál almaecettel és egy teáskanál olívaolajjal.
Vacsora: egy szelet grillezett csirkemell filé, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, zöldségsaláta.
2. nap
Reggeli: turmix egy kisebb banánból, egy teáskanál mézből, egy csésze zsírszegény tejből, egy csipet fahéjjal.
Ebéd: egy szelet grillezett tonhalfilé, két csésze tavaszi zöldség, egy narancs.
Vacsora: zöldségleves babbal.
3. nap
Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy paradicsom, egy szelet zsírszegény sajt, egy-két friss bazsalikomlevél.
Ebéd: bableves, zöldségsaláta zöld leveles zöldségekből, paradicsomból, uborkából és vöröshagymából, zsírszegény joghurtos öntettel.
Vacsora: grillezett csirkemell filé, párolt brokkolival, paradicsommal, sárgarépával.
4. nap
Reggeli: negyed csésze müzli, egy-két teáskanál aszalt gyümölcs, egy csésze zsírszegény tej.
Ebéd: egy szelet grillezett pulykahús csípős mustáros szósszal, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy narancs.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű kenyér, saláta fél csésze párolt articsókából, fél csésze párolt paradicsomból, fél csésze babból.
5. nap
Reggeli: egy teljes kiőrlésű péksütemény, fél csésze eper.
Ebéd: zöldségleves főtt csirkehússal, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Vacsora: grillezett lazacfilé, párolt sárgarépa, fél csésze főtt barna rizs.
6. nap
Reggeli: egy teljes kiőrlésű kifli, két tojás, fél csésze friss spenótlevél.
Ebéd: zöldségsaláta zöld leveles zöldségekből, zellerből, hagymából, egy szelet grillezett csirkemell filével.
Vacsora: egy csésze teljes kiőrlésű csiga- vagy kagylótészta, egy csésze párolt cukkinivel, friss bazsalikomlevelekkel, fokhagymagerezdekkel, olívaolajjal.
7. nap
Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy teáskanál lekvár, egy közepes alma, felszeletelve.
Ebéd: háromnegyed csésze konzervbab zöldsalátával, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Vacsora: zöldségsaláta csirkehús-darabokkal.

Tízóraira és uzsonnára fogyassz egy zsírszegény joghurtot vagy kefirt, vagy gyümölcsöt, például narancsot, mandarint, almát, epret. A diétát a második héttől kezdve az első hét mintaétrendje szerint kövesd.

A kúra során naponta minimum 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea elfogyasztása ajánlott. Mielőtt elkezdenéd, kérd ki háziorvosod véleményét!
#1 Név: majoros anita 2012-03-06 15:29:31
meg kicsi vagyok de ugyerzem hogy kene egy jis hasizom gyakorlat mert lusta vagyok es azert mar ot vagyok hogy nm mindegy hogy mit vegyek magamra fel
Szia Anita!
Küldök neked egy meghívót a gmail csevegőbe és akkor ott tudunk majd beszélgetni.
Minden jót kívánok, üdvözöllek: Ági
Lapozás:   3 találat Előző oldal 1 / 1 Következő oldal
 
  4brainz - webdesign & development | weboldalsablonok.hu 2010 © mindenamifogyokura.hu · Minden jog fenntartva.